E-mail spørgsmål og svar

Som kunde i DanaWeb har du automatisk adgang til en gratis e-mailløsning. Flere virksomheder har i dag brug for en e-mailløsning med fokus på bedre muligheder for deling af kalendere, dokumenter, mm., og derfor tilbyder vi også kunder at opgradere deres gratis e-mailløsning til Office 365 med 50GB plads per e-mailkonto og en masse fordele.

På alle vores e-mailløsninger er der fri support. Derfor behøver du ikke være ekspert i opsætning på din computer, din tablet eller din telefon. I stedet kan du læse vores mange e-mailvejledninger via dette link eller kontakte vores kundeservice på telefon 55 55 55 55.

Nedenfor har vi samlet de oftest stillede spørgsmål via e-mail hos DanaWeb.

Oftest stillede spørgsmål til e-mail hos DanaWeb:

Hvordan finder jeg e-mails, der er havnet i spam i stedet for min indbakke? Læs mere her.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan sende eller modtage e-mails? Læs mere her.

Hvordan tjekker jeg min webmail, hvis jeg f.eks. er i udlandet? Læs mere her.

Hvordan ændrer jeg kodeordet til min e-mail adresse (også ved glemt kodeord)? Læs mere her.

Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at oprette en ny e-mailadresse på mit domæne? Læs mere her.

Hvordan kan min e-mail videresende til en anden e-mailadresse? Læs mere her.

Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at tage en backup af mine e-mails ? Læs mere her.

Scanner DanaWeb mine e-mails for virus? Læs mere her.

​Følg os påDanaWeb på FacebookDanaWeb på LinkedInDanaWeb på Google+  instagram

4/5 stjerner i snit ud af mere end 650 anmeldelser på Trustpilot - Copyright 2017 © DanaWeb A/S

Designet & udviklet af DanaWeb - opbygget i DanaCMS​