Backup af mine e-mails

Læs mere om, hvordan du kan tage backup af dine e-mails​

Hvordan tager jeg en backup af mine e-mails på computeren?

Når man laver en backup, foregår det lokalt på din computer. Du skal via dit e-mailprograms indstillinger sørge for at lave en eksport af dine mails til en fil. Denne fil kan (afhængigt af formatet) efterfølgende bruges til en import af dine gemte e-mail i samme e-mailprogram.

Backup af e-mails er primært nødvendigt, når du går fra en anden e-mailudbyder til DanaWeb, og du gerne vil beholde de gamle e-mails sammen med alle de nye.

Er det mit eget ansvar at tage backup af mine gamle e-mails?

DanaWeb hjælper ikke med at tage lokal backup af dine e-mails. Det er dit eget ansvar at sørge for, at du får taget backup af e-mails fra en tidligere leverandør. 

Du er velkommen til at ringe til vores kundeservice på telefon 55 55 55 55, hvis du er i tvivl om, hvilke ændringer der er påkrævet i dit e-mailprogram ved overgang til vores e-mailløsninger på enten Hosted Exchange eller Office 365.

​Følg os påDanaWeb på FacebookDanaWeb på LinkedInDanaWeb på Google+  instagram

4/5 stjerner i snit ud af mere end 650 anmeldelser på Trustpilot - Copyright 2017 © DanaWeb A/S

Designet & udviklet af DanaWeb - opbygget i DanaCMS​