Jeg kan ikke sende eller modtage e-mails

Læs hvad du selv kan gøre for at tjekke internetforbindelse, e-mailopsætning, mm.

Hvorfor kan jeg hverken sende eller modtage e-mails?

Først og fremmest bør du tjekke din internetforbindelse på den enhed, du ikke kan modtage e-mails på. Hvis du har problemer med din internetforbindelse, skal du kontakte din internetudbyder.

Dernæst kan du med fordel tjekke vores driftstatus

Hvis du har adgang til internettet, og der ikke er nogle kendte problemer, skal du tjekke din e-mailopsætning. Du kan finde hjælp i vores e-mailvejledninger.

Hvis du efter ovenstående gennemgang stadig ikke kan sende eller modtage e-mails, kan du kontakte DanaWebs kundeservice på telefon 55 55 55 55.

Hvorfor modtager jeg ikke e-mails, efter jeg har installeret antivirus?

Nogle antivirusprogrammer ændrer din e-mailindstilling. Derfor er det en god idé at gennemgå din opsætning i dit e-mailprogram for at være helt sikker på, at indstillingerne er korrekte. Du kan altid få hjælp ved at læse vores e-mailvejledninger.

Hvis dette ikke løser problemet, kan det skyldes, at din firewall blokerer for hentning af e-mails. Prøv derfor at deaktivere din firewall og/eller dit antivirussoftware, som kan have indbygget firewall, før du tjekker e-mails

​Følg os påDanaWeb på FacebookDanaWeb på LinkedInDanaWeb på Google+  instagram

4/5 stjerner i snit ud af mere end 650 anmeldelser på Trustpilot - Copyright 2017 © DanaWeb A/S

Designet & udviklet af DanaWeb - opbygget i DanaCMS​