E-mails mangler i indbakken (spam)

Læs hvordan du finder e-mails, der er registeret som spam

Hvorfor modtager jeg ikke alle mine e-mails i min indbakke?

DanaWeb har et indbygget spamfilter, der så vidt muligt sikrer, at vores kunder ikke modtager irrelevante e-mails fra ukendte personer. DanaWeb fremsender en spamrapport til alle kunder, der har fået e-mails i spamfiltret. Såfremt der er e-mails, der burde være kommet frem, kan vores kunder frigøre de ønskede e-mails via spamrapporten.


Såfremt en e-mail af en anden årsag end spam ikke leveres, vil afsenderen (typisk efter op til 48 timer) modtage en e-mail med besked om, at  den fremsendte e-mail ikke er nået frem til modtageren.

Hvorfor er der spamfilter på min e-mailløsning hos DanaWeb?

Vi sørger for, at vores kunder så vidt muligt undgår spam e-mails af sikkerhedsmæssige årsager. Dertil er spam en stor irritation for mange, der ikke har et spamfilter på deres e-mailløsning, hvorfor spamfilteret er et rigtigt godt værktøj til at gøre hverdagen nemmere.

Såfremt du ønsker hjælp til at sørge for, at e-mails fra kunder eller personer, du kender, ikke havner i dit spamfilter, så kan du med fordel kontakte kundeservice på telefon 55 55 55 55 eller via support@danaweb.dk.

​Følg os påDanaWeb på FacebookDanaWeb på LinkedInDanaWeb på Google+  instagram

4/5 stjerner i snit ud af mere end 600 anmeldelser på Trustpilot - Copyright 2017 © DanaWeb A/S

Designet & udviklet af DanaWeb - opbygget i DanaCMS​