Generelle spørgsmål og svar

Hvis du ikke kan finde svar på vores specifikke FAQ-sider omhandlende enten e-mail, hjemmeside eller webshop, skyldes det sikkert, at du har nogle generelle spørgsmål til dine muligheder som kunde i DanaWeb.

Som kunde har du en masse fordele i dit abonnement. Blandt andet udfører vores kundeservice gratis opdateringer på din hjemmeside og yder fri support på alle produkter - året rundt. Hvordan styrer vi så alle de processer? Det kan du forhåbentlig finde svar på her.

Oftest stillede generelle spørgsmål:

Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt mit password til opdateringsværktøjet (CMS) eller e-mail? Læs mere her.

Hvordan sender jeg mine rettelser til kundeservice? Læs mere her.

Hvor lang tid går der, før rettelserne er lavet på min hjemmeside? Læs mere her.

Hvad gør jeg, hvis jeg vil have mere tekst/indhold ind på min hjemmeside? Læs mere her.

Hvad betyder fjernsupport, og hvorfor er det et godt værktøj? Læs mere her.

Hvor finder jeg svar på spørgsmål omkring mit domænenavn ? Læs mere her.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ønsker at opsige mit abonnement? Læs mere her.

Hvordan forholder jeg mig til ophavsret på billeder og andet materiale? Læs mere her..

​Følg os påDanaWeb på FacebookDanaWeb på LinkedInDanaWeb på Google+  instagram

4/5 stjerner i snit ud af mere end 600 anmeldelser på Trustpilot - Copyright 2017 © DanaWeb A/S

Designet & udviklet af DanaWeb - opbygget i DanaCMS​