Fjernsupport via TeamViewer

Læs hvordan du forbinder til fjernsupport​ via TeamViewer

Hvad betyder fjernsupport?

Fjernsupport betyder, at du giver en af DanaWebs medarbejdere fra kundeservice midlertidig tilladelse til at overtage styringen af din PC eller Mac.

Du kan bruge vores fjernsupport, når vi skal hjælpe dig med din e-mailopsætning eller vise dig, hvordan du bruger vores opdateringssystem (CMS) til din hjemmeside eller din webshop.​

Hvorfor benytter I fjernsupport?

Vi benytter fjernsupport, da det er et super godt værktøj til nemt og hurtigt at fastlå årsagen til et problem. Det er også et stærkt værktøj til at undervise vores kunder i brugen af vores opdateringsværktøj (CMS) eller vise, hvordan man opsætter en e-mailkonto på en computer.

Hvordan bruger jeg fjernsupport?

For at komme i gang med fjernsupport med en af vores medarbejdere i kundeservice, skal du benytte et lille program. Programmet er med til at etablere forbindelsen, så vi midlertidigt og sikkert kan overtage styringen af din PC eller din Mac.

Du kan vi dette link downloade den version af programmet TeamViewer, der passer til dit styresystem. Der er både en Windows- og en Mac-udgave.

Kontakte vores kundeservice på telefon 55 55 55 55 for at komme i gang med fjernsupport, så du kan få nem og hurtig hjælp til den udfordring, du sidder med lige nu.

​Følg os påDanaWeb på FacebookDanaWeb på LinkedInDanaWeb på Google+  instagram

4/5 stjerner i snit ud af mere end 650 anmeldelser på Trustpilot - Copyright 2017 © DanaWeb A/S

Designet & udviklet af DanaWeb - opbygget i DanaCMS​