Hosted Exchange Basic - manuel kontooprettelse i Microsoft Outlook 2010​

Vejledning til at oprette din konto/dine konti, i dit eksisterende Microsoft Outlook 2010 program.

1

Gå til kontrolpanelet og klik på "Post" - eller "Mail", hvis du har UK udgaven.

2

Klik på "E-mail konti".

3

Tryk "Ny ..." for at oprette en ny konto.

4

Vælg "E-mail konto" og klik på "Næste".

5

Vælg "Konfigurer serviceindstillinger eller yderligere servicetyper manuelt" og klik på "Næste".

6

Vælg "Internet E-mail" og klik på "Næste".

7

Gå til "Dit navn" og skriv det navn du vil sende din mail fra.

Server til indgående og udgående mail: he1.danaweb.org.

Klik på "Flere indstillinger ...".

8

Gå til fanebladet "Server til udgående post" og sæt flueben i "Serveren til udgående post (SMTP) kræver godkendelse" og klik derefter på fanebladet "Avanceret".

9

Under "Avanceret" rettes portene for hhv. ny og gammel Outlook.

Dette er for Outlook 2010.

10

Tryk "Ok" og herefter bør det sidste billede se ud på følgende måde. Klik herefter på "Luk".

11

Tillykke du er færdig. Klik på "Udfør" og luk kontoindstillinger.

12

Skriv den mailadresse, du vil bruge på maskinen, men tryk ikke på ”Kontrollér navn”.

Vælg derimod ”Flere indstillinger…”.

Tillykke - du kan nu bruge Outlook 2010 sammen med Hosted Exchange Basic.

Var hjælpen ikke brugbar?​

​Følg os påDanaWeb på FacebookDanaWeb på LinkedInDanaWeb på Google+  instagram

4/5 stjerner i snit ud af mere end 600 anmeldelser på Trustpilot - Copyright 2017 © DanaWeb A/S

Designet & udviklet af DanaWeb - opbygget i DanaCMS​