Hosted Exchange - tilføjelse af kontakter til din kalender i Outlook 2010

Vejledning til, hvordan du tilføjer personer til din kalender i Outlook 2010.

1

Start Outlook 2010 og vælg kalender nederst i venstre hjørne. Klik på ikonet "Kalender-tilladelser".

2

Klik på "Tilføj...".

3

Find den eller de personer, du vil tilføje, og marker dem ved at holde CTRL-tasten nede, når du klikker på personerne. Slip derefter CTRL-tasten og klik på "Tilføj" efterfulgt af "Ok".

4

Vælg det tilladelsesniveau, der skal gives til personerne, og klik "Ok".

5

Klik på ikonet "Del Kalender".

6

Klik på "Til..." for at tilføje den eller de personer, denne anmodning vedrører.

7

Find den eller de personer, du vil tilføje, og marker dem ved at holde CTRL-tasten nede, når du klikker på personerne. Slip derefter CTRL-tasten og klik på "Tilføj" efterfulgt af "Ok".

8

Marker afkrydsningsfeltet for at anmode om tilladelse eller give tilladelse. Evt. kan begge markeres.

Tryk på "Send".

9

Der vil nu komme en eller flere nye kalendere ude i venstre side, som du kan se og evt. oprette aftaler i.

Tillykke - du kan nu bruge kalenderfunktionen i Outlook 2010 sammen med Hosted Exchange.

Var hjælpen ikke brugbar?​

​Følg os påDanaWeb på FacebookDanaWeb på LinkedInDanaWeb på Google+  instagram

4/5 stjerner i snit ud af mere end 650 anmeldelser på Trustpilot - Copyright 2017 © DanaWeb A/S

Designet & udviklet af DanaWeb - opbygget i DanaCMS​